Uğur Artantaş: “İş Yerini Kapatan Esnafın Kapısını Çaldınız mı?” “Üyelerini Sadece Aidat Veren Kişiler Olarak Görmeyen Bir Yönetim Geliyor”

Uğur Artantaş: “Üyelerinin Derdiyle Dertlenmeyen Bir Oda Anlayışını Değiştireceğiz”

Haz 25, 2026 - 06:31
0 0
Uğur Artantaş: “İş Yerini Kapatan Esnafın Kapısını Çaldınız mı?” “Üyelerini Sadece Aidat Veren Kişiler Olarak Görmeyen Bir Yönetim Geliyor”

Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası Başkanlığına adaylığını açıklayan Uğur Artantaş, mevcut yönetim anlayışına yönelik önemli değerlendirmelerde bulunarak, üyelerin yalnızca seçim dönemlerinde ya da aidat toplama süreçlerinde hatırlanmaması gerektiğini söyledi.

 Iğdır’ın ekonomik yapısını oluşturan esnafın, tüccarın ve sanayicinin yıllardır çeşitli sorunlarla mücadele ettiğini belirten Artantaş, oda yönetimlerinin temel görevinin üyelerinin yanında olmak olduğunu ifade etti.

Artantaş yaptığı açıklamada, ticari faaliyetlerini sonlandırmak zorunda kalan işletmelerin yaşadığı sıkıntıların yeterince takip edilmediğini belirterek şu soruları gündeme taşıdı:

 “İş yerini kapatmak zorunda kalan firmalarımızın kapısı hiç çalındı mı? Yıllarca istihdam sağlayan, vergi veren ve ekonomiye katkı sunan işletmelerimizin neden faaliyetlerini sonlandırdığı soruldu mu?

 Bir çay eşliğinde oturulup sorunları dinlendi mi?

Yaşadıkları ekonomik sıkıntılara çözüm üretmek adına herhangi bir girişimde bulunuldu mu?

Bugün birçok işletmemiz artan maliyetler, finansmana erişim güçlüğü, daralan piyasa şartları ve ekonomik belirsizlikler nedeniyle ayakta kalma mücadelesi veriyor.

Böylesine zorlu bir süreçte üyelerinin yanında olması gereken kurumların daha aktif ve çözüm odaklı hareket etmesi gerekiyor.”

Mevcut oda anlayışının değişmesi gerektiğini vurgulayan Artantaş, üyeleri sadece aidat ödeyen kişiler olarak gören yönetim anlayışının artık kabul edilemez olduğunu söyledi.

“Oda yönetimi; üyelerinden sadece aidat bekleyen değil, onların sorunlarına ortak olan, çözüm üreten ve her koşulda destek veren bir anlayışla hareket etmelidir.

Esnafımızın, tüccarımızın ve sanayicimizin sesi olacak bir yönetim oluşturmak için yola çıktık. 

Bizim anlayışımızda oda binasının kapıları üyelerimize sonuna kadar açık olacaktır.

Üyelerimizin sorunlarını yerinde dinleyen, işletmelerini ziyaret eden, önerilerini dikkate alan ve çözüm için mücadele eden bir yönetim modeli oluşturacağız.” 

Iğdır'ın ekonomik potansiyelinin ancak birlik ve dayanışma içerisinde büyüyebileceğini ifade eden Artantaş, oda yönetiminin üyeleriyle daha güçlü bağlar kurması gerektiğini belirterek sözlerini şöyle tamamladı:

“Güçlü bir Ticaret ve Sanayi Odası, makam odalarında değil, üyelerinin yanında sahada kurulur.

Esnafının, tüccarının ve sanayicisinin derdini bilen, onların sorunlarına çözüm üreten bir oda anlayışını Iğdır’a kazandıracağız.

Çünkü güçlü bir oda, ancak üyelerinin yanında durduğu sürece güçlüdür.”

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Eğlenceli Eğlenceli 0
Vay Vay 0
Üzgün Üzgün 0
Sinirli Sinirli 0

Yorumlar (0)

User